Перший варіант гравюри невідомий. Правдоподібно, львівський варіант походить з 1816 року. Робота з неаполітанської серії. Як і чимало інших композицій, на яких зображені торговці Неаполя, дія відбувається на тій самій площі, поруч з храмом. Вірогідно, це Базиліка Матері Божої Саніти (Basilica di Santa Maria della Sanità), розташована на північ від центру міста у кварталах Саніти. Звідси добре видно Везувій – вдалині справа. У центрі композиції, на передньому плані, молодий продавець розмовляє з хлопцем, піднявши руку з ріжком і вказуючи на стіл, де лежить великий пакет з випічкою, яку дівчинка – помічниця торговця – формує у печиво-зепполу. Легкий, скромний одяг неаполітанських простолюдинів художник акцентує яскравою аквареллю: це червоні жилети молодого продавця та хлопця, їхні сині та жовті штани до колін, рожева довга спідниця та голубий фартух дівчини. Юнак-торговець, як і хлопець, стоїть босоніж на розпеченій сонцем кам’яній терасі; на голові в нього чорний капелюх, прикрашений квіткою. У дівчини волосся перев’язане білою хусткою, на ногах сандалі. Тло композиції – споруди та небо з Везувієм – у розмитих вохристо-рожевих та світло-голубих тонах. Саніта (Rione Sanità – Health Neighbourhood) – густонаселені квартали в районі Stella на півночі від центру Неаполя. Зараз вони заповнені невеликими вуличними ринками, де продають продукти та одяг; тут також розташовані магазини морозива та прості тратторії.
Зеппола (Zeppola) – традиційна неаполітанська випічка, в якій круглу оладку заправляють кремом або медом.