На листі зображено графічний портрет молодого чоловіка в окулярах і з бородою середньої довжини. Робота виконана у техніці олівця та вугілля. Оплічне зображення подано у тричвертному повороті, з акцентом на уважному, зосередженому погляді, скерованому на глядача. Стриманий вираз обличчя, у якому, однак, є певна м’якість, точність у фіксації пропорцій та характерна округла форма окулярів, свідчать про індивідуалізований підхід до виконання роботи. Легке та м’яке тональне моделювання обличчя, як загалом, так й у деталях, привертає увагу пластичністю, а також реалістичністю передання окулярів та структури бороди – це підкреслює уважне спостереження за натурою. Загалом світлотіньова побудова м’яка й стримана, з плавними переходами, що формують абрис обличчя. Штрихування йде за формою анатомічної будови голови, моделюючи щоки, носову спинку, вилиці й чоло. Волосся, вуса і борода виконані впізнавано, із застосуванням короткого та більш активного штриха, що контрастує з гладшим тоном обличчя. Це у сукупності свідчить про технічну майстерність і впевнене володіння матеріалом. Під портретом розміщено серію навчальних замальовок кистей, виконаних у різних ракурсах і положеннях, а також з предметом видовженої форми на кшталт палиці чи жезла. Наголосимо, що такі вправи традиційно входили до системи академічної підготовки, адже вивчення будови руки потребує особливої точності, відчуття просторової побудови та руху. Зарисовки відзначаються лаконічністю та чітким контуром, з легким тональним акцентом на складках і тіньових зонах. Зображення на лицьовому боці аркуша поєднують портретну студію та анатомічні вправи, репрезентують цілісний підхід до рисунка: від спостереження за натурою до вивчення деталей. Композиційна логіка, технічна досконалість та влучне передання психологічних рис моделі засвідчують зрілий рівень художньої підготовки й належать, вірогідно, до першої третини XX століття. На звороті листа є серія з семи графічних студій нижньої частини ніг, виконаних у традиції академічного рисунка – ймовірно, олівцем або вугіллям. Робота має навчальний або ж дослідницький характер та зосереджена на вивченні будови гомілки, щиколотки, стопи та їхньої взаємодії у різних положеннях. Композиційно студії розташовані з урахуванням ритміки листа. Особливу увагу надано відтворенню легкого руху. Штрихування здебільшого лінійне, з мінімальним моделюванням тіні у вигинах м’язів і під стопою. Контури впевнені, пластичні, іноді акцент на місцях анатомічних переходів. Помітне прагнення автора не лише до відтворення зовнішньої форми, а й до осмислення об’єму. Ця серія вправ є зразком студіювання та демонструє ґрунтовну підготовку, зосередженість на пластичному аналізі форми та освоєння людського тіла – від деталей до цілісної фігури.