Графічний портрет виконано у техніці тушевого рисунку пером, характерній для академічного малюнка початку XX століття. Композиція має камерний, але водночас психологічно насичений характер: чоловік середнього віку, з високим чолом, вусами та глибоким поглядом, звернений до глядача в три чверті, тримає у правій руці цигарку. Робота підписана автором. Це копія наразі не встановленого твору (читання підпису потребує уточнення), датована 15 січня 1919 року. Це надає зображенню не лише історичного, а й документального значення, вказуючи на можливе навчальне або студійне походження малюнка. Рисунок виконано впевненою рукою, з високим ступенем володіння технікою штрихування. Автор застосовує перехресне штрихування як для моделювання об’єму, так і для створення ритмічного тла, що підсилює вираз обличчя. Обличчя виписано з особливою увагою до анатомічної точності, водночас зберігаючи легку умовність, насамперед у зображенні носа, повік та лоба. Погляд портретованого – зосереджений, майже суворий – створює внутрішню напругу в образі, виводить його за межі простого шкіца. Жест руки заслуговує окремої уваги: він нетиповий для класичного портрета, майже сценічний, можливо, символічний. З огляду на дату, рисунок міг бути створений у контексті академічного навчання у європейській мистецькій школі, де великого значення надавали вмінню передавати характер через міміку, пластику та ритм лінії. Наявність підпису та дати робить цей рисунок придатним для подальшого дослідження в контексті історії художньої освіти, особистості автора та можливої моделі. Жест руки з цигаркою теж може мати іконографічний підтекст. Водночас певна м’якість рис і зосередженість погляду зберігають людяність образу, уникаючи холодної відстороненості. Цей рисунок є взірцем тонкої графічної роботи, у якій втілено навички анатомічного рисунка, глибоке розуміння психології образу та здатність виводити типаж з індивідуального портрета. У поєднанні з попереднім рисунком жінки, цей портрет може засвідчити рівень майстерності автора як портретиста й уважного спостерігача людських облич та характерів. На звороті фрагмент рисунка жінки у капелюсі з широкими полями.