Дві рисункові копії, виконані Юліаном Зайцем, – лінійний оплічний портрет жінки (можливо авторства Ґергардта Бондзіна) та автопортрет Бориса Кустодієва 1902 року. Обидва зображення, хоча й належать до різних мистецьких традицій, об’єднані уважністю копіїста до пластичної побудови форми, пропорцій і характеру образу. У своїй роботі Ю. Заяць зберігає академічну точність рисунка, але й передає індивідуальність авторської манери митців-оригіналів. Лінійний портрет жінки вирізняється стриманістю засобів і вишуканою ясністю. Зображення побудоване чіткими, впевненими лініями, що окреслюють як форму черепа загалом, так й контур обличчя, плавний силует шиї. Ледь помітна гра світла і тіні використана лише для того, щоб підкреслити об’єм і виразність погляду, спрямованого повз глядача. У копії Ю. Зайця збережено відчуття графічної дисципліни й стриманості, властивої портретам подібної манери, що дозволяє максимально сконцентрувати увагу на внутрішньому стані зображеної. Автопортрет Бориса Кустодієва 1902 року має зовсім іншу художню природу, у ньому поєднані безпосередність і майстерна впевненість молодого митця. Погляд, спрямований на глядача, передає зосередженість і водночас творчу впевненість. Обличчя модельоване м’якими штрихами, а одяг узагальненими площинами, що підкреслюють характерний силует. Копія Ю. Зайця уважно зберігає цю гармонію деталізації й узагальнення, передаючи глибину образу та впізнавану пластичність почерку Б. Кустодієва. Завдяки цьому обидві роботи у його інтерпретації не лише відтворюють оригінали, а й розкривають зацікавленість мистця у вивченні різних підходів до побудови портретного образу.