Рисункові копії олівцем, виконані Юліаном Зайцем, відтворюють два різні за часом і манерою портрети, зберігаючи їхню композицію, характер і виразність, але перекладаючи кольорову і фактурну мову в монохромну графіку. Перша копія – пастельний портрет Вольтера (1735) роботи Моріса Кантена де Лятура. В оригіналі м’яке світло, оксамитова фактура пастелі та тонка гра півтонів підкреслюють інтелектуальну гостроту й іронічний вираз обличчя філософа. У версії Ю. Зайця ці нюанси передані тонкою градацією штриха, з плавними переходами світлотіні та делікатним моделюванням рис обличчя. Збережено характерну посадку голови, погляд і ледь помітну усмішку, що надає портретові живості та впізнаваності. Друга копія – портрет скульптора Якоба Бредла роботи Лео Самбергера. Оригінал вирізняється стриманою, але виразною колористичною гамою та увагою до пластики обличчя, що передає внутрішню зосередженість моделі. У графічному відтворенні збережено чіткий рисунок форми, акценти на світлотіньовому контрасті та фактурі волосся. Штрихова структура посилює відчуття скульптурності, перегукуючись із творчим фахом портретованого.