Рисункові копії олівцем, виконані Юліаном Зайцем, відтворюють два фронтальні оплічні портрети роботи французького мистця Моріса Кантена де Лятура, переносять їхню витончену пастельну манеру в чітку й нюансовану графіку. Перший – портрет римського композитора Франческо Манеллі. В оригіналі м’які пастельні шари передають шляхетний вираз обличчя, уважний погляд та легку театральність постаті, властиву музикантам епохи бароко. У графічній копії ці якості збережені через ретельне штрихування, плавне моделювання світлотіні та акуратне виділення рис обличчя з особливим акцентом на очах і лінії рота. Другий – портрет (голова) Жана Лерона д’Аламбера (1753), відомого французького енциклопедиста, філософа, математика й механіка. Оригінал вирізняється інтелектуальною зосередженістю, котру художник підкреслив м’яким світлом та стриманою колористичною гамою пастелі. У версії Ю. Зайця це втілено через тонку градацію тону, чітку побудову форми та глибокий штрих, що підкреслює внутрішню енергію портретованого, зберігаючи академічну точність та відчуття присутності.