Поліхромна фігура розп’ятого Христа вирізьблена наслідуючи західну іконографію. Присадкувате тіло відтворене з вираженим натуралізмом. Майстер ретельно передав анатомічні особливості: атлетичну фігуру, напружену грудну клітку, чітко виражені ребра, запалий живіт, м’язи рук та ніг. Широко розведені руки з закритими долонями, позбавлені сильного напруження, ноги схрещені, на тілі добре проглядаються рани, від яких залишилися криваві сліди – все спрямоване на передачу драматичності сюжету. Голова Ісуса ледь нахилена вправо, очі заплющені, підкреслюючи завершення земних страждань. Видовжене обличчя, обрамлене хвилястими ритованими лініями каштанового волосся та короткої клиноподібної бороди, передає скорботу та спокій смерті. На голові терновий вінок, змодельований переплетеними валиками. Оголене тіло Христа прикриває перізома, зав’язана вузлом на правому боці. Декоративності скульптурному зображенню надають глибоко різьблені складки пов’язки на стегнах. Загалом ця робота є втіленням сакральної тематики страждань і спасіння, де художня мова служить засобом наближення глядача до містерії жертви Христа.