Яцек Мальчевський окремий тематичний блок своєї творчості присвятив образам ангелів, які супроводжують своїх супутників дорогою, або можна сказати – екзистенційним шляхом, мандрівкою як метафорою життя людини. Окремим важливим інтертекстом до цієї роботи є те, що історія про Товію та його сліпого батька оповідається у Книзі Товії, що входить до канону Біблії у православних і католиків. Картина Мальчевського представляє постаті ангелів Гавриїла, Михаїла, Рафаїла і Товію, що відправився у непросту мандрівку, у цілком нейтральному пейзажі – вони прямують простою дорогою серед полів. Художник-модерніст, далекий від народно-побожного моралізаторства, представив традиційний сюжет католицьких образів у самобутній реалістичній формі, наповненій символами й алегоріями, як прагнення людини до мандрів та подорожей на основі сюжету в Святому Письмі. Кремезні постаті ангелів у химерному одязі з небесними відтінками крил, позаду яких іде Товія, ведуть і захищають хлопця у дорозі, в кінці горизонту якої видніється одиноке дерево – символ людського життя, а також наслідування живопису італійського Відродження.