Каєтан Вінцент Келісінський створив численні офорти та малюнки, присвячені фольклору, життю польських сіл та містечок, історичним пам’яткам та пейзажам. Він один із перших створив екслібриси на польських землях. У мандрівках різними місцевостями збирав графічні матеріали для видань «Польські старожитності» та «Народні костюми». У 1855 р. познанський видавець Ян Константій Жупанський опублікував «Альбом Келесінського», де зібрав розрізнені роботи художника. Графічні роботи, малюнки, альбоми для малюнків та листування Келісінського зберігалися в Бібліотеці Курніка Польської академії наук, а також у національних музеях (Краків, Познань, Варшава) та відомих бібліотеках (Ягеллонський університет, Оссолінеум, Варшавський університет). На тлі гористого пейзажу зі скелями та кущами у центрі композиції зображено чоловіка який стоїть спиною до глядача у повний зріст. Він одягнений у довгий каптан і високу шапку чи капелюх, через плече перекинута сумка яка висить позаду на поясі. Чоловік стоїть та наче із висоти скелі озирається довкола, складається враження, що це мандрівник після сходження на високу гору зупинився окинути поглядом вже пройдений шлях. Навколишній фон означений без деталізації, це кам’яниста скеля на якій стоїть чоловік, за якою, можливо, є провалля, вдалині ж розгортається лісовий масив, який, вірогідно, покриває нижчу гору. Зображення має спокійний, гармонійний характер. Лінії чіткі, деталізація помірна ми бачимо складки вбрання, риси обличчя. Фон рисунка мінімалістичний. Графічний рисунок має беззаперечну історико-культурну цінність оскільки тут є чітке та ретельне відтворення народного одягу. Оскільки рисунок якісно відображає і передає деталі та особливості народного одягу певного регіону, він має виражену етнографічну та історико-культурну цінність. Художня значущість полягає у точності та детальності відтворення народного строю, завдяки чому постає вагомим джерелом для дослідження і вивчення традиційної культури. В естетичному аспекті маємо справу із прикладом реалістичного рисунка з особливим акцентом на документальності твору.