Каєтан Вінцент Келісінський створив численні офорти та малюнки, присвячені фольклору, життю польських сіл та містечок, історичним пам’яткам та пейзажам. Він один із перших створив екслібриси на польських землях. У мандрівках різними місцевостями збирав графічні матеріали для видань «Польські старожитності» та «Народні костюми». У 1855 р. познанський видавець Ян Константій Жупанський опублікував «Альбом Келесінського», де зібрав розрізнені роботи художника. Графічні роботи, малюнки, альбоми для малюнків та листування Келісінського зберігалися в Бібліотеці Курніка Польської академії наук, а також у національних музеях (Краків, Познань, Варшава) та відомих бібліотеках (Ягеллонський університет, Оссолінеум, Варшавський університет). На рисунку зображений чоловік у теплому зимовому одязі. Він одягнений у довге тепле пальто або легкий кожух, із хутряними вставками на відворотах (лацканах?). Через плече чоловік перев’язаний широким рушником, у лівій руці тримає довгу оперту на плече палицю або жердину з прапором, стрічками та гілочкою (можливо, калиною чи барвінком) – це атрибутика колядника або щедрувальника. Постать зображена на сільському подвір’ї, видно кут стіни дерев’яної будівлі схожої на селянське обійстя, позаду означено рослинність дерев або кущів. Сцена, ймовірно, символізує народні різдвяні традиції, зокрема колядування. Чоловік із прапором виконує роль провідника гурту колядників або є символічною постаттю з обрядової драми. Графіка виконана чіткими тонкими лініями, з увагою до деталей в одязі, але без зайвого художнього реалізму. Зображення має етнографічну та святково-обрядову цінність. Воно передає атмосферу зимових свят в селі – із теплотою, увагою до народного костюма та традицій. Художня значущість полягає у точності та детальності відтворення народного строю, завдяки чому постає вагомим джерелом для дослідження і вивчення традиційної культури. В естетичному аспекті маємо справу із прикладом реалістичного рисунка з особливим акцентом на документальності твору.