До 1890 року в творчості Яцека Мальчевського переважали пейзажі, портрети і картини на історичну тематику в стилі романтизму, переважно в темних тонах. Він перебував під впливом творчості художника Артура Гроттгера. У 1890 році зацікавився символізмом, фарби на його полотнах посвітлішали та стали більш «живими». Представлена робота – це ескізний начерк молодої жінки з дитиною, яка стоїть на камені, між двома дерев’яними тонкими палицями (або списами), що її обрамляють. Такий тип подання Мадонни, де Марія зображена стоячи, частіше з немовлям, який повертається до глядача або піднімає руку в благословенні, відноситься до повнометражного. Цей тип часто зустрічається в скульптурі. У представленому творі через підвищення-п'єдестал у вигляді каменя Мадонна з дитиною також сприймається як скульптура. По обидва боки від неї невиразне зображення двох фігур у довгому одязі, що стоять. Тлом виступає поле, за ним зеленувата смуга та обриси міста. Небо ясне, майже біле.