Традиція представляти тварин як самостійний елемент творів сформувалася на початку XVI століття. Рулант Саверей відіграв важливу роль у розвитку анімалістичного жанру. Його скелясті пейзажі часто представляли релігійні, міфологічні або алегоричні сцени, в яких анімалістичні зображення були головним компонентом. Він був художником натуралістом, який вправно відтворював навколишній світ. Львівська картина виконана під очевидним впливом Руланта Саверея. Вона майже повністю повторює його прототипи, де на тлі панорамного пейзажу зображені детально промальовані звірі. Деякі тварини, такі як кінь чи собаки породи грейхаунд, доволі незграбно намальовані, а інші промодельовані більш натуралістично. Неточний зовнішній вигляд звірів вказує на те, що художник їх малював з фантазії. Позаду ми бачимо синів Ноя, які йдуть до Ковчегу.