Картина є характерним зразком живописної манери Міхіла Карре. На ній зображено пасторальну сцену на тлі пейзажу з руїнами. На передньому плані – дві пастушки, які зупинилися на перепочинок. Одна з них сіла на землю, а друга стоїть поруч, поклавши руку їй на плече. Поруч сплять корови та вівці. Перед пастушками сидить пес, який дивиться на них. Позаду на п’єдесталі стоїть велика декоративна ваза. Неподалік, біля високого дерева, видніються руїни античної арки. На задньому плані розкривається краєвид з містом на тлі хмарного неба. Картина була виконана 1692-го року, коли художник ще проживав в Амстердамі. В цей час він намалював кілька подібних пасторальних пейзажів, які можна віднести до одного періоду творчості. Найбільш близькою до львівської картини є пастораль «Пейзаж з руїною та чередою» з приватної колекції, яка датується близько 1686-го року. Обидві роботи написані за однією композиційною схемою і мають багато подібних елементів, як, наприклад, декоративна ваза чи фігура пастушки у синій сукні.