У народній творчості популярними були скульптурні зображення апостолів. На українську народну скульптуру мала вплив тогочасна професійна пластика. Наслідуючи її, майстри запозичували для своїх робіт реалістичне трактування виразів облич, пропорцій людського тіла. Все це можна простежити у зображенні апостола, де народний майстер застосував усе своє вміння передачі образів. Присадкувата фігура святого вирізана у стриманій експресивній позі в анфас з відведеною правою рукою, зігнутими в колінах ногами. На видовженому обличчі з високим чолом, піднятими бровами та проникливим поглядом з напіввідкритих очей – вираз відчуження та задуми. Апостол одягнений у вишневу туніку, поверх якої – синя драперія, що огортає нижню частину фігури. Один кінець драперії, перекинутий через праве плече, розвівається позаду постаті, імітуючи рух. Майстер надає скульптурі додаткової динаміки, формуючи складки одягу за допомогою великих геометричних площин з гострими ребрами.