Композиція побудована на трьох кольорах (чорний, білий та, ймовірно, капут-мортуум) та їхніх відтінках; гама холодна. Насиченість форм, динаміка, й загалом просторове вирішення є зразком опрацювання авангардних досвідів міжвоєнного часу, зокрема індивідуальних практик Олександра Весніна, Івана Клюна, Івана Кудряшова, Любові Попової та Володимира Татліна. Картина відображає алюзію на динамічні побудови робіт Любові Попової, зокрема однойменну роботу 1919 року (Державна Третьяковська галерея, Москва). Назва також передбачає вплив ідей, у яких, як стверджували практики та теоретики авангарду, ми можемо більш цілісно відчути не тільки момент епохи, але й здійснити прогнозування, а за змоги, – конструювання майбутнього.