На світлому тлі, розподіленому на умовні позначення сіро-синього неба та охристого позему, зображено дві стилізовані постаті: оголеної жінки з пишною зачіскою та чоловіка у фас, який стоїть поруч. Тіло чоловіка темного кольору, як це практикували у стінописах мінойського мистецтва. Ліва рука жінки розміщена у паховій зоні чоловічої постаті, однак позначення первинних статевих ознак в обох відсутні. У жінки є стилізовано трактовані, але виразні молочні залози. Біля ніг чоловіка невелика собака. Така композиція, ймовірно, є аналогією до відомої роботи Яна ван Ейка «Портрет подружжя Арнольфіні» (1434). Однак якщо сюжет останньої у більшості інтерпретацій трактовано як сцену укладення подружнього контракту, а собака є символом подружньої вірності, то Арнольд Шаргородський на звороті свого полотна вказує назву, у якій постає цілком інший сенс – «Грехопадение» (гріхопадіння). Чи мова йде про питання нещирості або ж лицемірства одного чи обох із зображених, чи автор трактує проблему промаху (грецькою ἁμαρτία – «гріх», тотожне виразу «не влучити у ціль») в інакший спосіб – встановити складно. У стилістиці цього твору присутній формальний підхід, який художник часто використовував у роботах американського періоду. Тут є місце для алюзій на практики Марка Шагала (наприклад, «Пісні Пісень II» 1957), осмислення тілесності у рисунках Генрі Мура та живописі Анрі Матіса.