Робота створена в один період із тематичною релігійно-символічною «Композицією зі свічками» (серпень 1973 р., інв. номер «Ф.Шар.Арх.ЛКГ-12») та «Композицію з профілем» (жовтень 1974 р., інв. номер «Ф.Шар.Арх.ЛКГ-24»), що належали до «кабалістичних речей» (авторське визначення). Однак мова, застосована автором у цій роботі, підкреслено емоційна, суголосна практикам абстрактного експресіонізму, хоча застосовані мотиви є суголосними – від 21 літери єврейського алфавіту שׂ (проте у написі на роботі відсутня крапка), що розмішена над свічником, схожим на ментору, але він розрахований на п’ять свічок (у правій частині композиції). Так само поруч стилізованого персонажа (пророка Мойсея?) є зображення зеленкаво-білого сувою на деревному валку й руків’ями, але без написів. Відзначимо, що цей сувій немов є продовженням двох скрижалей (лухот а-брит), на яких є лише буква, схожа на ג (гімель), що серед трактувань має нагороду та покару, й зокрема те, що людина вільна обирати між добром та злом. Серед інших текстів також варто відзначити напис у правому нижньому куті, одразу під скрижалями, виконаний червоною фарбою, що однак є нечітким й складно стверджувати, чи це точно גוהר. Ліва частина композиції – нашарування експресивно вирішених мотивів, зокрема двох чоловічих профілів. Верхній чоловічий профіль трактовано лінійно, у персонажа є борода, однак відсутні вуса, на потилиці, вірогідно, окуляри у тонкій оправі та оксамитова кіпа з чотирьох клинів (харедим). Погляд чоловіка обернений до сувою без написів, поруч якого масивне лінійне зображення Маген-Давида, виконане жовтою яскравою фарбою. Під зображенням Маген-Давида розташований чоловічий профіль, також лінійно стилізований. У цього персонажа середньої довжини борода та вуса, а також подовжене чорне волосся голови, що частково закриває шию. Перед цим чоловіком розташовані на перший погляд хаотичні мазки, що можуть бути позначеннями світлих духовних сутностей. Загалом, з огляду на відсутність авторського трактування сюжету, а також уточнень, що могли б скерувати у пошуку розшифрування змісту, можемо констатувати, що, ймовірно, передбачене індивідуальне сприйняття роботи й певна свобода інтерпретації. Проте, у будь-якому разі, ця робота Арнольда Шаргородського належить до особливих містичних полотен, що стали результатом індивідуального духовного пошуку.