Властиве мистецтву початку XX ст. прагнення до візуалізації підсвідомого, сецесійна витонченість, символічна втаємниченість та імпресіоністична свобода форми поєднались у скульптурі Люни Амалії Дрекслер «Психея» («Ванда») або «Самопізнання». Апелюючи до давньогрецького міфологічного образу Психеї (від давньогрецького Ψυχή – «душа», «дихання»), авторка створює багатозначний скульптурний образ. З огляду на утверджений в історії культури – від Посидіппа, Мелеагра і давньоримського письменника Луція Апулея до англійського поета-романтика Джона Кітса – зв’язок Психеї та Ерота, варіацією інтерпретації твору є самопізнання душі у любові. У подвійній назві скульптури відчитується характерне для античної та ренесансної філософської думки розуміння душі як єдності відчуттів, розуму, волі, уяви та її ототожнення із пізнанням і самопізнанням. Аспектом художнього образу є апеляція до платонівської концепції пізнання як палкого, чуттєвого тяжіння душі до світу «ейдосів». Образу суголосить утверджене за доби романтизму уявлення про єдність душі із вічним та абсолютним та тотожності пізнання світу й пізнання себе. Трансцендентні аспекти образу, закорінені у розумінні душі як саморухомої частки вічного, унаочнює висхідна динаміка жіночого тіла з закинутими за голову руками та звернутим до неба обличчям. Осмисленню самопізнання як єднання зі світом сприяє розімкненість зображення у зовнішній простір: угору завдяки лінії рук, вперед завдяки кроку, еліпсовидно, назад завдяки бганкам вбрання. Образ вивершення у самопізнанні створює викінчення моделювання об’ємів знизу вгору: від плинних, ескізно-імпресіоністичних драперій сукні, гнучкого торса, до ідеального прекрасного обличчя. Властиву скульптурі початку XX ст. емоційну генезу образу підтверджують сецесійна плинність контурів, диференційована гра світла і тіні, невимушене моделювання форм. Належність твору мистецьким шуканням початку XX ст. засвідчують домінування суто пластичних засобів художньої виразності, смислова багатозначність, відкритість до різноманітних відчитань.