«Погруддя дівчини» (1909) зі збірки ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького належить до зрілого паризького періоду творчості митця. Образ позначено меланхолійністю, мрійливістю, задумою, відображеними в обличчі із заплющеними очима, плинності ліній, млосно відкинутій голові. Особливістю роботи є синтез неоренесансної стилістики, помітної у вивершеному моделюванні об’ємів, чіткій тектоніці, типажі, формі декольте й орнаментах, та сецесійної емоційної екзальтованості, асиметричності, вишуканості силуету, декоративного потрактування волосся і бганок вбрання. З естетикою символізму твір споріднюють поєднання ліризму та втамованої тривоги, недомовленість, сприйняття візуального образу як єднальної ланки між «світом ідей і світом речей» (Е. Кассірер), матеріальним і духовним, явним і прихованим, пізнаним і непізнаванним рівнями буття.