На картині на темному фоні відтворено півфігурне зображення Христа з ранами, з яких стікає кров, зв’язаного мотузками. На голові, похиленій до правого плеча – терновий вінок. Скорботний погляд Ісуса звернений на глядача. В правій руці він тримає тростину, ліва, закована в кайдани, вказує на серце. Римські воїни, знущаючись з Нього, насміхалися, що Він називав себе «Царем юдейським». У такому стані Його вивели перед мешканцями Єрусалима і римський намісник Понтій Пілат виголосив: «Ось Чоловік!» (Ів. 19:5). Латинською вираз «Ecce Homo» став назвою цього типу зображення. Вважалося, що роздуми над Страстями Господніми, катуванням і стратою, наближають вірян до Бога. Такі зображення були візуальними допоміжними засобами, призначеними для сприяння співпереживанню фізичним стражданням Христа. Інтенсивність зображення підкреслена темним фоном, який контрастує з сильно освітленим обличчям. Це візуальні прийоми, які зазвичай використовують для портретів. Ця робота атрибутована невідомому художнику Іспанської школи кін. XVI ст. – поч. XVII ст. Іконографія наближена до загальноєвропейського маньєризму. Для таких типів зображення характерна дещо демонстративна, манірна поза, напружене світлотіньове моделювання.