На лицьовій стороні роботи є п’ять портретів, виконаних у графічній техніці з характерною для академічної школи увагою до світлотіньового моделювання та конструктивної побудови форм. Основними є чотири зображення бородатих чоловіків різного віку у костюмах, два з яких подані у поясному форматі. Ці дві фігури розміщено в інтер’єрі: обидва сидять у кріслах, що додає композиціям камерного характеру. Один з чоловіків тримає у руках книгу, що формує інтелектуальний контекст. Обидва портрети витримані в стриманій манері: лаконічна лінія, помірне штрихування, увага до виразності жесту та положення рук. Оплічні портрети двох інших чоловіків позначені психологізмом: зосереджені погляди, зморшкуваті лоби, різнотипні бороди. Обидва образи є ескізними у вирішенні, однак очевидно є шкіцами за мотивами творів інших авторів того часу (на це вказує специфіка крою вбрання та фасони). П’ятий портрет – літньої жінки – поданий оплічно, майже у профільному ракурсі. Обличчя подане з тонким психологізмом: глибоко посаджені очі, стриманий погляд, стулені вуста. Одяг надає постаті строгості й врівноваженості. Цей образ, на відміну від чоловічих портретів, є більш споглядальним. На звороті листа – студії оголеної жіночої натури. Зображено три жіночі фігури у різних положеннях: дві сидять (одна оперта на амфору (?) рукою), третя стоїть спиною й подана до колін. Усі постаті зафіксовано з увагою до анатомії, пластики м’яких форм, балансу ваги тіла та природного положення кінцівок. Композиції статичні, спрямовані на фіксацію натурного стану, однак у способі подачі тіла, особливо у фігурі, яка стоїть, відчутна спроба передати живу натуру. Ці рисунки, як й інші з цієї серії, є зразком систематичної студійної роботи з натури: точність, спостережливість, варіативність ракурсів та виразне штрихування свідчать про глибоке розуміння художником засад академічного рисунка.