За конструктивним вирішенням ручний хрест семикінцевий, з подовженою середньою поперечкою на невисокій дерев’яній різьбленій фігурній підставці. Робота виконана різцем в техніці контурного, виїмчастого та плоско-рельєфного різьблення. Композиційне вирішення напрестольного хреста просте та лаконічне. На аверсі, в центрі, вирізьблене присадкувате непропорційне зображення Розп’яття з виразною пластичною моделлю тіла та чіткою анатомічною будовою. Руки Христа широко розпростерті, навколо голови – німб. На кінцях середньої поперечки пластично вирізьблено дві поясні постаті святих. По центру, відмежоване від основної композиції контурним профілюванням, – верхнє рамено з написом «ІНЦІ» на фоні з прорізних ліній, обрамлене зубчастим візерунком. По периметру хреста з лицевої та тильної сторін повторюючи форму рамен проходить смуга – «ковчежець». На реверсі у центральній частині вирізьблене зображення Богородиці в короні з малим Христом на руках. Фронтальна постать святої одягнена у довгий мафорій, навколо голови німб. Дитя на її правій руці благословляє правицею. На кінцях рамена поясні фігури в молитовних позах. Поверхня напрестольного хреста з обох боків оздоблена геометризованими візерунками: зубчики, сітка, лінії, що створюють ритмічний фон. Умовність постатей, домінування рельєфної лінії над об’ємністю виказує руку народного майстра. Майстерне різьблення роботи поєднує народну простоту різьбярства з глибокою духовною символікою.