Каєтан Вінцент Келісінський створив численні офорти та малюнки, присвячені фольклору, життю польських сіл та містечок, історичним пам’яткам та пейзажам. Він один із перших створив екслібриси на польських землях. У мандрівках різними місцевостями збирав графічні матеріали для видань «Польські старожитності» та «Народні костюми». У 1855 р. познанський видавець Ян Константій Жупанський опублікував «Альбом Келесінського», де зібрав розрізнені роботи художника. Графічні роботи, малюнки, альбоми для малюнків та листування Келісінського зберігалися в Бібліотеці Курніка Польської академії наук, а також у національних музеях (Краків, Познань, Варшава) та відомих бібліотеках (Ягеллонський університет, Оссолінеум, Варшавський університет). На рисунку представлено молодого чоловіка чи юнака у традиційному, ймовірно, гуцульському, вбранні. Головний убір, вірогідно, гірська або гуцульська шапка з китицею, типова для XVII–XVIII ст. Верхній одяг юнака довгий кунтуш або жупан, підперезаний поясом, із численними дрібними деталями – ремінцями, гаманцями, можливо, зброєю. Взутий у традиційні чоботи. У правій руці тримає палицю, що вказує на бойову або захисну функцію зображеного персонажа. Ліва зігнута в лікті рука покладена між ґудзиками під жупан. Постать представлена у впевненій, статичній позі, вираз обличчя спокійний та відкритий, погляд спрямований поперед себе й дещо в сторону. Юнак показаний на тлі пейзажу гірського села – позаду видніються обриси дахів селянських хат, дерева та дорога поміж невисоких пагорбів. Рисунок виконано олівцем у графічній техніці. Манера виконання досить деталізована, автор передає дрібні деталі народного строю, складки одягу. Зображення має високу етнографічну вагу, оскільки фіксує одяг, зовнішній вигляд і типаж людини певної історичної епохи. Реалістична манера виконання, графічна точність і увага до деталей свідчать про високий художній рівень роботи. Подібні зображення часто використовувалися у фольклорних дослідженнях, у виданнях про народний побут та історію селян або гірських народів Карпат.