Характерна робота художника, в якій відображено пошуки експериментального періоду, ретельне дослідження досвіду авангардних художників, зокрема конструктивістів та супрематистів (наприклад, практик 1920-х років Любові Попової, Курта Швіттерса, Фрідріха Фордемберге-Гільдеварта). Це виявлено у розробці візуальних компонентів на базі об’єднання серії прямокутних форм, що взаємопоєднуються, та одного сегменту круга. Суголосні колірно-композиційні пошуки були у практиках Сержа Полякова у 1960-х роках. Однак, можна знайти споріднені приклади й серед більш локальних практик, зокрема у роботах «Композиція» (1924) і «Фактурна конструкція» (1925) Александра Рафаловського (1894–1981), який у міжвоєнний період та під час нацистської окупації проживав у Львові. Композиція гармонійна, орієнтована на виявлення тональних та колірних акцентів. Є застосування контрастних співвідношень в ахроматичних компонентах. Автор за допомогою розчинників трансформував живописний шар полотна, що одночасно створює оригінальне образне рішення та ефект іншої часової приналежності.