На вертикальному форматі живописними засобами зображено чоловічий погрудний портрет на умовному тлі. Складний фіолетовий, що переходить у синій, є немов своєрідним сяянням від постаті. Сама фігура молодого чоловіка з густою короткою зачіскою намальована у фас, голова оперта на зігнуту кисть лівої руки. На портретованому червоно-бурий светр, імовірно грубої в’язки. Привертає увагу геометрична стилізація обличчя, розподіленого на окремі фігури, які підкреслюють природну структуру голови та кисті людини (складніша й більш декоративна, аніж обрубовка по Гудону). Такий підхід є виразним результатом ознайомлення з практиками модерністичного, зокрема авангардного порядку (наприклад, Олександра Богомазова) та є унікальним для локального осередку, де на той момент працював художник. З правого боку від портретованого зображено стилізовану квітку, ймовірно троянду. У верхньому правому куті відтворено паперову репродукцію відомої роботи Сімоне Мартіні «Мадонна зі сцени "Благовіщення"» (1340–1344, Державний Ермітаж, Санкт-Петербург, Російська Федерація).