На полотні зафіксовано оплічний автопортрет молодого чоловіка, оберненого до глядача у три чверті. Як портретований, так і тло трактовані контрастно-декоративно, однак з урахуванням пластичної анатомії та збереженням портретних рис. Зазначимо, що навіть яскрава сорочка «вестерн», зображена на чоловікові, є впізнаваною й характерною для 1960-х рр., вірогідно виробництва США і, ймовірно, придбана у когось із місцевих «форцувальників». Підхід до стилізації, використаний автором, суголосний практикам Ернста Людвіга Кірхнера, зокрема автопортретам 1925–1935 рр., із застосуванням для фону у лівій частині декоративної тканини з крупними мотивами (на цій роботі Арнольда Шаргородського це насичені геометричні квіти з пагонами). Зазначимо, що розбудова колориту, використана художником, сприяє не лише розкриттю психоемоційного стану портретованого, але передусім самоосмислення його особистості з виразними драматичними, екзистенційними аспектами. Декоративність підходу із застосуванням тональних та колірних контрастів, введення насичених відтінків, як теплих (червоний та жовтий), так і холодних (зелено-синіх), не створює враження надмірної строкатості, а геометричні мотиви підкреслюють індивідуальні риси обличчя чоловіка.