Рисункова копія Юліана Зайця, створена за мотивами картини Василя Полєнова «Христос і грішниця (Хто без гріха?)» (1888), відтворює двох літніх чоловіків, які в оригіналі стоять у першому плані ліворуч і звинувачують перед Ісусом Христом жінку, що вчинила гріх. У подачі Ю. Зайця постаті зберігають впізнавану іконографію В. Полєнова, але інтерпретовані у його характерній графічній манері: об’єми побудовані лінією, підсиленою локальними штриховими затіненнями, що надають фігурам рельєфності. Він відмовляється від живописної багатошаровості та світлотіньових нюансів олійного оригіналу, натомість створює більш узагальнену, камерну композицію, де домінує чітка контурна лінія та акцент на жестикуляції й виразах облич. В обох постатях відчутне збереження типажності, також Ю. Заяць особливо виразно передає фактуру одягу через ритмічний, майже декоративний штрих, що водночас формує об’єм і підкреслює пластику складок. В результаті ця копія не є буквальним повторенням полотна В. Полєнова, а радше його графічною стилізацією, де психологічна драматичність персонажів передана через стриману, але промовисту лінію, а сама сцена набуває більшої емоційної концентрації завдяки відсутності другорядних деталей тла.