Робота належить до серії тематичних ескізів, виконаних у змішаній техніці. Стилістика вирішення композиції поєднує характерні модерністичні засади трактування окремих елементів та образності загалом. Підхід до формотворення декоративний, як і колористичні поєднання. Гама змішана, превалюють теплі відтінки землистих та охристих пігментів. Застосовано окремі вкраплення ультрамарину (небо у верхній партії) і розбіленого червоного (на поземі). Перед глядачем розгортається сцена, де чотири жінки в характерних національних строях (довгі лляні сорочки, запаски та спідниці) займаються невстановленою збиральницькою діяльністю у лісистій місцевості, однак візуально визначити, що саме вони збирають з огляду на характер стилізації, складно. Всі персонажі зображені босоніж, тому йдеться про теплий сезон. Між жінками є певна вікова градація: крайня з лівого боку постать зображена у головному уборі (намітці), який позначав заміжжя, крайня з правого боку та одна жінка по центру – у квіткових вінках, які носили молоді дівчата. Двоє з жінок по центру – схиленими над землею, а дві постаті, які фланкують композицію, стоять у повний зріст. Фактично перед нами сцена діалогу з елементами повчання (характерний жест лівої руки жінки з лівого боку). Однак підхід до стилізації дерев, на тлі яких розгортається сцена, спонукає трактувати цей сюжет ширше, адже «примарність» контексту події може бути натяком на її позачасовість і, загалом, символічність того, що відбувається.