Гірський нічний пейзаж з колекції Львівської національної галереї мистецтв імені Б.Г. Возницького належить до характерних творів Василя Польового ранніх 1970-х років з властивими їм технічними експериментами. Це вплинуло на колорит і оптичні характеристики зображення, виразно помітні лише в процесі огляду оригіналу роботи під різними кутами освітлення. На площині зображено гірське пасмо, що за специфікою форми групи гір та ймовірною точкою, з якої зроблено ескіз, належить до Сколівських Бескидів. Для досягнення специфічного складного колориту автор використав фарби, близькі до темперних, а також оригінальні емульсії з металізованими фарбами бронзових відтінків. Це дозволяє припустити, що автора інспірували більш ранні історичні приклади способів відтворення особливого освітлення у темну пору доби, за умови наявності інтенсивного місячного сяйва. До вагомих характеристик твору належить вирішення складного живописного виконання своєрідного за температурою кольору «нічного» пейзажу, а крім того формування емоційно насиченої, містичної атмосфери. Вартий уваги монументальний, практично епічний підхід до оповідальності у творі, антропний вимір якого присутній винятково в точці зору, з якої малює автор. Перед глядачем постає ситуація, у якій змога до співтворення є базовою характеристикою й дозволяє виводити сприйняття твору з власного візуального досвіду, емоційних та інтелектуальних особливостей.