Поясне зображення молодої жінки, що сидить в звороті ¾ вправо. В портретованої продовгуваті очі під довгими бровами, прямий ніс, маленький рот. На голові хустина, з-під якої вибиваються кучеряві пасма волосся. На шиї низка намиста. Праворуч на задньому плані умовні геометричні фігури. На звороті аркуша акварельні начерки двох облич, одне з яких закреслене. У невеликих і, здавалося б, незавершених начерках Бойчука, залишених ніби мимохідь, насправді постає серйозний пошук нового естетичного канону – національного типу, що брав би свій початок від простодушних зображень Богоматері в іконах народних майстрів і розвивався на основі спостережень реальності з гідною стриманістю, без сентиментального замилування, притаманного творінням стилізаторів. У численних зображеннях дівчат та жінок Михайла Бойчука відчувається цільність авторської позиції, відшліфованість ідеї, далекої від запобігань перед смаками публіки.