Гравюра з неаполітанської серії. У доступних джерелах фігурує лише варіант цієї композиції з 1823 року, де вона представлена у квадратній рамці. Правдоподібно, що варіант, аналогічний «львівському», опублікований в альбомі Raccolta di 50 costumi li più interessanti delle città, terre e paesi in provincie diverse del Regno di Napoli (Collection of 50 most interesting picturesque costumes from cities, towns and villages of different provinces of the Kingdom of Naples), виданому в Римі в 1817 Джованні Скуделларі, де він представлений як офорт, не розмальований акварелями. У центрі зображені юнак і дівчина у швидкому танці. Вони у яскравому традиційному вбранні. Дівчина у жовто-синій сукні зі стрічками, рожевій спідниці, поверх якої голубий фартух з флоральними візерунками; на ногах сині черевички з жовтими бантами, на шиї намисто. Юнак веде її у танці гірською стежиною. Він у червоній куртці, вбраній поверх синього жилету, в синіх споднях і білих панчохах, підперезаний широким червоно-жовтим пасом. На голові – фригійський ковпак, на ногах чорні черевички. Справа від танцюючих могутнє дерево. Фарби тла розмиті: зеленаві, голубі, вохристі. Фригійський ковпак – символ свободи. У 1799–1815 рр. на території Неаполітанського королівства існувала т. зв. Партепонейська республіка (Партепонея – антична назва Неаполя) – сателіт наполеонівської Франції. Звідси, вірогідно, й походять окремі елементи одягу тодішніх неаполітанців.