Поряд із динамічними необароковими та неоромантичними алегоричними композиціями, граційними фігурами у дусі «неофлорентизму», монументально-декоративними скульптурами та надгробками, Т. Баронч створив численні портрети представників львівської соціальної верхівки, творчого та інтелектуального середовища: академічно виважені, художньо узагальнені, з чіткою архітектонікою, ретельним відтворенням індивідуальних характерних рис. У роботі над низкою із них майстер послуговувався власними фотографіями – прагнення під впливом італійського веризму якнайточніше зафіксувати миті життя. Серед найбільш вдалих у доробку Т. Баронча – «Погруддя Козловецького» (1895), один із пізніх, заснованих на відпрацьованій системі художніх прийомів творів митця. Так, як предмет захопливого художнього студіювання майстер відтворює немолоде опасисте обличчя, некрасиве, однак сповнене сили, думки, жадання дії. Відображенню характеру в його миттєвих проявах слугують енергійна ліпка, кмітливий погляд ретельно модельованих темних очей, ледь помітні нахил і поворот голови.