Декоративний, образно та колірно виразний «Портрет Ж. Максимович» створено 1964 року, в період остаточного формування на ґрунті модерністських інспірацій самобутньої художньої манери Р. Турина. Так, із досвідом постімпресіонізму зображення споріднюють «реалізація не враження, а стабільного візуального сприйняття», самоцінність та автономність живописної поверхні, поєднання структурності й напруженої драми кольорів. Водночас із фовізмом, твір зближує характеристика портретованої переважно колірно, зіставленням глибоких фіолетових, кармінних, синіх, зелених, персиково-золотавих тонів. Виразності обличчю надає біла хустина – найбільш світлий в картині тональний акцент. Особливістю образу є контраст майже фрескової монументальності, сили та ніжності, віддзеркаленої в плинній лінії рук, м’якому абрисі, чарівності портретних рис. На етнокультурні інспірації портрета вказує уподібнення хустки давньоруському жіночому вбору, а поверхні полотна – колірному розмаю народних килимів.