Робота з римської серії. Перший варіант композиції відомий з альбому Raccolta di cinquanta costumi pittoreschi..., опублікованому в 1809 році. Друга версія композиції у дещо зміненому вигляді відома з альбому Costumi di Tivoli, виданому в 1815 році. У перших варіантах автор приділяє більше уваги деталям у зображенні фігур та архітектурним фрагментам. Третій варіант, аналогічний «львівському», як чорно-біла гравюра вийшов в альбомі Nuova Raccolta di Cinquanta costumi pittoreschi… (Collection of fifty picturesque costumes), виданому Джованні Скуделларі у Римі в 1817 р. У 1826 році гравюру Б. Пінеллі використав для зображення жінки з Чербари римський графік Феррарі Філіпо (Ferrari Filipo). «Львівська» робота належить до третього, спрощеного варіанту. На першому плані зображено чотири фігури: двоє жінок, дитина та юнак-пастух. Одна з жінок стоїть справа, зі жбаном води на голові, схрестивши на грудях руки; друга сидить на камені зліва, також зі жбаном води, до якого приступила дівчинка, бажаючи напитися. Юнак сидить поруч, спершись на палицю і дивлячись на молоду матір із дочкою. Справа над кам’яним резервуаром вгадується струмок джерельної води, який набагато чіткіше зображений на попередніх варіантах гравюри. Жінки вбрані в яскравий національний одяг. На одній колоритна жовто-блакитна сукня з вкритим візерунками фартуком та довга синя спідниця, на голові характерна біла хустка з пласким верхом, на ногах чочо. Жінка, що сидить, у такій же хустці і сукні, малиновій спідниці; дівчинка – у жовтій спідниці, хлопець – у синій куртці, червоних споднях, з капелюхом на голові. Дальній план з гірським хребтом, фрагментом міста та деревами представлений у розмитих голубо-зелених тонах. Чербара (Сerbara) – місцевість у регіоні Марке (колишня Папська область), на північний схід від Риму.