На листі зафіксовано серію з семи портретних зображень літніх чоловіків, виконаних в академічній манері з використанням м’якого олівця. Ймовірно, композиція є прикладом вправи, зосередженої на вивченні вікової пластики обличчя та індивідуальних типажів. Портрети розміщені вільно, без жорсткої композиційної осі, що підкреслює вільне шкіцування. Художник досліджує обличчя з віковими змінами, зокрема зморшки, зміни абрису та карнацій лицьової частини, носа та вилиць, що надає образам достовірності й сприяє розкриттю психологічної глибини. П’ятеро з семи чоловіків мають бороди, що відрізняються за формою та карнаціями: від короткої акуратно підстриженої до розлогої, хвилястої або ж рідкої, ледь окресленої. Всі ці деталі розроблено без надмірної деталізації, але з увагою, адже вони надають типажу певного соціального та часово-історичного контексту. У частині портретів впізнавані риси, властиві практикам європейського живопису ХІХ – початку XX століття (це підтверджують авторські підписи із зазначенням авторів прототипів, що, однак, написані нерозбірливо), зокрема у трактуванні позитури, манері штрихування та світлотіньового моделювання. Обличчя подані в різних поворотах: у фас та тричвертному розвороті, що свідчить про дослідження різноманітності ракурсів і вивчення виразності пластичної анатомії. На звороті аркуша розміщено чотири рисунки оголених жіночих фігур, виконаних у різних ракурсах. Дві з них поколінні: одна зображена в статичній фронтальній позі, інша у легкому повороті з акцентом на анатомічну точність. Ще дві фігури подані у повен зріст, що розширює діапазон студій – одна з них стоїть у врівноваженій позі з розподілом ваги тіла, інша – сидить, опершись рукою на декоративну вазу. Цей останній образ виразно театралізований, має майже алегоричну виразність завдяки поєднанню жесту та об’єкту. Усі фігури на звороті вирізняються прагненням до відображення конструктивної побудови та уважного дослідження пропорцій оголеного жіночого тіла. Як і лицьова частина аркуша, ці мотиви є свідченням систематичної студійної праці, зосередженої на опануванні пластики людської фігури у традиції класичного рисунка.