Рисункова копія олівцем, виконана Юліаном Зайцем, відтворює портрет пані Фензи Соботки (1912) за роботою австрійського художника американського походження Джона Квенсі Адамса. Усі деталі оригіналу переосмислені й стилізовані у графічній манері митця, однак збережено основну композицію та характерні елементи постаті й оточення. В оригіналі Д. Адамса модель сидить прямо в золотому, схожому на трон антикварному кріслі в стилі ампір з одним підлокітником. Права рука лежить на підлокітнику, а лівою вона грайливо тримає довге перлове намисто. Одяг моделі – довга біла блискуча шовкова сукня, поверх якої недбало накинута фіолетова шифонова стрічка, що тягнеться з крісла аж до підлоги. Каштанове волосся зібране вгору й закріплене чорною пов’язкою оздобленою золотом. У копії Ю. Заяць перетворює розкішні кольорові акценти оригіналу на тональність олівцевого рисунка, використовує градації світла й тіні для передачі фактури. Лінії у виконанні автора м’які й водночас впевнені, що надає постаті врівноваженої грації. Особлива увага приділена поставі моделі та її жестам, що зберігають іронічну витонченість і делікатну театральність, властиві портрету Д. Адамса.