Рисункові копії олівцем, виконані Юліаном Зайцем, відтворюють два пастельні твори Моріса Кантена де Лятура, зберігають впізнавану манеру французького майстра, але переосмислену в чорно-білій графіці. Перший портрет капуцина отця Емануеля (1757), де в оригіналі пастель передає стриману духовну зосередженість, заглибленість у внутрішній світ, підкреслену простотою чернечого одягу та теплими, лагідними тонами. У копії Ю. Зайця ця внутрішня зосередженість виражена через м’яке ритмічне штрихування та акцент на виразі очей, які стають головним емоційним центром композиції. Другий портрет акторки, танцівниці та драматургині Марі-Жюстін Бенуа Фавар (1750). В оригіналі Моріс Кантен де Лятур зображує її з витонченою кокетливістю та театральною живістю, що підсилюють насичені кольори пастелі та гру світла на обличчі. У графічній версії Ю. Зайця ці риси передані через чіткі контури, делікатну світлотінь та особливу увагу до міміки, що вловлює поєднання артистизму й безпосередності моделі.