На листі зображено два портрети (зліва чоловік у цивільному одязі, а з правого боку у військовій формі). Це два погрудні портретні етюди, виконані графітним олівцем на папері. Зліва зображено чоловіка середнього віку з відкритим чолом, темними очима, вусами, у розхристаній сорочці з коміром. Моделювання форми здійснене м'яким штрихуванням з локальними акцентами у зонах тіней, що створює ефект об’єму та реалістичності. Вираз обличчя зосереджений, погляд спрямований на глядача, що додає портрету психологічної глибини. Праворуч представлено портрет, ймовірно, того ж чоловіка, але у військовій формі з кашкетом, застібнутою на ґудзики сорочкою та краваткою (?). Цей етюд виконано більш лаконічно: легкий контур, мінімальне штрихування, відсутність детального пророблення фону й одягу, що підкреслює головні риси обличчя та силует. Під кожним портретом автор залишив підпис і дату, що може свідчити про роботу з фотографічним джерелом. Композиція аркуша демонструє дослідницький підхід художника до теми портретної подібності та трансформації образу у різних контекстах – цивільному та військовому. Манера виконання відповідає стилю Юліана Зайця, для якого характерні уважне спостереження за індивідуальною пластикою обличчя, вміння поєднувати академічну точність із легкістю малюнка, а також інтерес до психологічної характеристики моделі.