Поліхромна робота виконана в класичному каноні зображення Розп’яття, яке наслідує західну іконографію. Поза Христа передає страждання, але водночас і спокій після прийняття жертви. Анатомічно промодельована фронтальна постать Спасителя з нахиленою праворуч головою витягнута вертикально, руки розпростерті, ноги схрещені та прибиті одним цвяхом, що відповідає традиційним зразкам католицької пластики. Реалістичність і драматизм образу підкреслюють краплі крові, що контрастують з блідою карнацією тіла. Оголену фігуру Христа прикриває перізома, зав’язана вузлом на правому боці, змодельована м’якими лініями складок. Акцентуючи на жертовності та милосерді, майстер особливу увагу приділив скорботному та водночас спокійному виразу обличчя з заплющеними очима. Робота тяжіє до реалістичної традиції, але без надмірного натуралізму. В скульптурному зображенні Розп’яття присутній баланс між духовною символікою та фізичною правдоподібністю.