Доробок Ґварді, що включає близько шестисот рисунків, які збереглися до наших днів, відноситься до останнього десятиліття його життя. Більша їх частина – це те, що залишилося у студії художника на момент його смерті. Переважно твори відносяться до категорії капріччо: комбінацій реальних чи уявних будівель, руїн та ландшафтів, що постають з фантазії автора. Венеційці завжди були схильні належним чином оцінювати винахідливість, артистизм та дотепність «капріччо», які були противагою знайомим на щодень видам рідного міста. Вид на острів Сан Джорджо Маджоре був одним із найбільш вподобаних мотивів, до якого художник звертався протягом 1770-х – початку 1780-х років. Ця група творів, до якої входять близько тридцяти підписаних картин та декілька десятків рисунків, демонструє, що Ґварді використовував один стандартизований композиційний тип. Всі роботи з цієї групи були намальовані фактично з одного ракурсу з набережної Скявоне, можливо, зі сторони фасаду банку Сан Марко. Головне місце в композиції представленого твору займає церква Сан Джорджо Маджоре, яка блискуче прорисована в контрастній манері. Вірогідно, рисунок був виконаний як самостійний твір та датується 1770 – початком 1780-х років.