Зображено чоловіків за роботою. Справа один із них, ставши на коліна, пиляє дерев’яний брус. Коло нього стоїть жінка з оберемком обрізків дерева на руках. За нею другий тесляр, стоячи на драбині, забиває цвях у дошку на даху. Зліва фігура схиленого чоловіка, який стоїть спиною до глядача в червоній шапці з пером і білій підперезаній сорочці, рукав якої звисає додолу. Фрагмент композиції стилістично та композиційно нагадує фрагмент з «Ковчегу» Якопо Бассано. Цей сюжет був одним із найбільш повторюваних його учнями, а згодом послідовниками. Якопо Бассано (1510–1592) – представник Венеційської школи художників італійського Ренесансу. Він працював у жанрі релігійного живопису, насичуючи полотна конкретними деталями італійського побуту XVI століття. У творах митця багато краєвидів і тварин. Його образи живі та матеріальні. Як свідчать дослідження, у майстерні художника неодноразово повторювалася серія з чотирьох частин, присвячена Всесвітньому потопу: «Побудова ковчега», «Вхід тварин до Ноєвого ковчега», «Потоп», «Жертвоприношення Ноя». Усі картини серії були створені Якопо Бассано в зрілі роки (1575–1580) і знаходяться у палацовій галереї Замку Кромержиж (Чехія).