Краєвид пензля Ґловацького має всі риси ідеального (вигаданого) романтичного пейзажу: чудовий вид на тиху широку річку, на березі якої мирно пасеться худоба; схожий на античний храм палац на високому пагорбі, що віддзеркалюється у воді; стафажні фігури людей, які прогулюються парком у надвечірній час; ясне небо з легкими хмаринками; атмосфера спокою та умиротворення. Але насправді на картині точно відтворений палацово-парковий комплекс, збудований над річкою Молочкою на початку ХІХ століття у селі Заріччя (Підкарпатське воєводство, Польща) як маєток графині Магдалени Морської (1762–1847) з роду Дідушицьких, гербу «Сас». Графиня була освіченою жінкою, художницею, дизайнеркою, меценаткою. У 1817–1819 роках за допомогою архітектора Крістіана Пйотра Айгнера Магдалена Морська не тільки спроєктувала всі будівлі, сад і парк палацового комплексу у неокласичному стилі за зразком храму Сивіли в Пулавах, але й особисто керувала процесом їх будівництва. Щоб прикрасити свій парк, графиня щороку завозила нові види декоративних рослин з Польщі та з-за кордону. Після смерті Магдалени маєток успадкував її племінник Володимир Дідушицький (1825–1899), засновник Природничого музею у Львові. Від 2008 року в палацово-парковому комплексі відкритий музей Дідушицьких. У колекції ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького зберігається портрет Магдалени Морської-Дідушицької роботи Алоїза Рейхана, а також альбом кольорових літографій із краєвидами палацово-паркового комплексу, виданий графинею у 1836 році. Крім рисунків, альбом містить поради з будівництва та садівництва.