Конрад Кжижановський, народжений в Україні, вважається одним із найвидатніших представників варшавського мистецького кола. Найвизначнішими живописними роботами митця були портрети. Працюючи під впливом модернізму, художник писав портрети символічно-експресивного характеру, використовуючи багату палітру кольорів і досконалу техніку. У його композиціях часто «звучить» фортепіано або рояль. Якщо на ранніх картинах художника музичний інструмент відігравав домінантну роль, то на полотні 1914 року він є другорядним об’єктом. Майже половину композиції займають дві жінки, які сидять за роялем. Одна з них – та, що ближче до глядача – у білій сукні, натхненно грає на клавішах. Друга жінка замріяно слухає музику. Зображений ліворуч від них чоловік у чорному фраку, який сидить в червоному кріслі, уважно вслухається в акорди. Збалансована за кольором і добре спланована композиція виконана жвавими та сміливими мазками.