«Погруддя Куруса Воробйова» (1917–1920 /?/), вірогідно, належить до паризького періоду життя К. Дуніковського й засвідчує експресіоністичні первні творчості митця. Так, експресіоністичну природу образу підтверджують гранична напруга та «оголення» людської суті завдяки спрощенню, узагальненню і геометризації форм. Образ портретованого як істоти, що воліє, страждає і мислить у представленні себе світу віддзеркалюють різкі риси обличчя, зведені брови, смуга тонких стиснутих губ. «Здолання існування» повсякчас, повсякденно та в кожній його миті відображають надривні провалля очей. Особливістю портрета є піднесеність до візуального знаку людської драми у вирі соціополітичних зламів початку XX ст. і Першої світової війни. Показові перегуки пластичного рішення погруддя з експресіоністичними творами Е. Барлаха та К. Кьольвіц.