Творчість К. Малачинської-Пайздерської має дуальну образно-пластичну генезу; вона позначена інспіраціями сецесії, пластичних знахідок О. Родена та модернізованими відчитаннями класицистичних традицій, імовірно, під впливом Е.-А. Бурделя. «Погруддя чоловіка» («Чоловічий торс»), створене 1910 року, є прикладом останніх із них. Експонована у 1910 році на Загальній виставці польського мистецтва у Львові, скульптура, ймовірно, є портретом 22-річного польського живописця, педагога і мистецького критика Тадеуша Прушковського, зустріч авторки із яким могла відбутися у Парижі за перебування там обидвох митців. Вплив класицизувально-академічних традицій на образно-пластичне рішення твору засвідчують перегуки із римськими погруддями, зокрема Антіноя, у моделюванні потужного оголеного торса та нахилі голови. Водночас експресивність творчої манери К. Малачинської-Пайздерської помітна в підкресленій асиметрії, енергійній ліпці, фактурності поверхні й обумовленій нею грі світла та тіней. Контрастом до антикізованого торса сприймається ретельне відтворення індивідуальних рис.