Творчість К. Малачинської-Пайздерської має дуальну образно-пластичну ґенезу, позначена інспіраціями сецесії, пластичних знахідок О. Родена та модернізованим відчитанням класицистичних традицій, імовірно, під впливом Е. А. Бурделя. Так, помітна у потужному бурделівському формотворенні елегійно-ностальгійна нота притаманна низці ранніх робіт мисткині початку 1910-х рр. Серед них – «Погруддя хлопчика», що відсилає до елліністичної та ренесансної пластики, сповнюється відлунь «великих стилів» XVII ст., асоціюється із путто й водночас набуває сучасних художніх ознак. З класичною традицією твір споріднюють ідеалізація образу задумливого дитинчати, вивершене м’яке моделювання чарівного обличчя, густого хвилястого волосся, торсу, лівої руки. Апеляцією до Античності, якою її взнала Нова і Новітня Європа, сприймається відсутність правиці, що нагадує втрачені фрагменти античних скульптур. Водночас на інспірованість погруддя творчістю О. Родена вказують асиметрія силуету, плинність і динаміка скульптурних мас. Показово, що скульптура сприймається не поєднання чи синтезом різнорідних інспірацій, а органічним зродженням новаційного в лоні класичних пластичних форм.