Робота з неаполітанської серії. Аналога «львівській» гравюрі в доступних альбомах Пінеллі не виявлено. Однак з впевненістю можна припустити, що вона включена до неаполітанського альбому 1816 року. Першовзором для роботи Пінеллі послужила акварель Алессандро д’Анна (Alessandro d’Anna) під назвою Costume del Paese di Paganica, Provincia dell’Aquila, Abruzzo Ultra, виконана наприкінці XVIII ст. Але на відміну від твору неаполітанця, насиченого багатьма різними кольорами, гравюра римського майстра більш строга, виваженіша як у колористичному, так і в композиційному рішенні. На першому плані зображенi молоді люди – чоловік та жінка – кожен з них ніби демонструє свій стрій. Жінка у вишуканому національному костюмі регіону Абруццо. Він не перевантажений кольорами: важливу роль в ньому відіграє геометричний орнамент, присутній на сукні, рукавах камізельки з манжетами, фартусі, довгій спідниці, з-під якої виділяються червоні черевики з бантами. На голові в неї хустка з пласким верхом, на шиї низки коралів. Жінка тримає кошик з хлібами, прикритий драперією і дивиться направо, на чоловіка, який незважаючи на скромніший стрій, виглядає гідно. Він стоїть з палицею біля великого валуна, повз який і проходить молода красуня. На чоловікові довгий голубий камзол, одягнений поверх червоного жилета, жовті штани до колін, білі панчохи, чорні черевики, на голові чорний капелюх – типовий одяг кавалера у Неаполітанському королівстві. Дія відбувається на тлі зелені дерев, за якими на дальньому плані постає один з верхів Апеннін.
Паґаніка (Paganica) – село (тепер місто) між хребтами в самому центрі Апеннін, біля провінційного центру л’Аквіла.