На темному фоні зображено декілька вбитих птахів. Одні висять головами вниз, їхнє біле та коричневе пір’я безладно розтріпане. Інші лежать на столі між наполовину наповненим келихом (беркмейєр) та наповненою сулією. Горло пляшки щільно оповите джутовим конопляним шнуром. Робота написана в теплій охристій колірній гамі. Мисливські обладунки відсутні, тож, ймовірно, ми бачимо натюрморт з домашньою птицею. Велика конкуренція сприяла вузькій спеціалізації голландських художників, розробці оригінальних живописних образів та прийомів. Переважно зображали світські сюжети чи пейзажі, натюрморти чи побутові сцени, морські сюжети чи портрети. Віллему ван Альсту вдавалося творити в декількох жанрах. Натюрморти з мисливською тематикою стали популярними у Голландії, коли суспільство почало збагачуватися. Такі твори викликали відчуття реальності, адже тварини та птахи зображаються у натуральну величину і мають природне забарвлення. В галереях Європи експонуються мисливські натюрморти ван Альста: «Натюрморт з мисливським спорядженням та мертвими птахами», 1668 (Карслсруе) «Натюрморт з дичиною і мисливським спорядженням», 1660 (Берлін), «Мисливський натюрморт з мертвим птахом», 1671 (Гаага).