На аркуші зафіксовано серію графічних зарисовок жіночих голів та погрудь, виконаних у класичній академічній манері. Робота містить сім портретних образів, частина з яких, імовірно, є копіями або інтерпретаціями живописних першоджерел. Композиція має навчальний характер і вочевидь створена у межах студійних вправ, спрямованих на опанування анатомії обличчя, передачу характеру та експресії через засоби графіки – м’який олівець. Портрети розташовані вільно, без чіткої симетрії, що надає композиції певної динаміки та наближає її до ескізного аркуша художника-практика. Кожен із жіночих образів має індивідуальний характер – від ніжної замріяності до стриманої гідності чи екстатичного молитовного стану. Серед зображень впізнавані типажі, притаманні європейському портретному живопису кінця XVIII – ХІХ століття, зокрема мова про риси обличчя й характерне моделювання тіней, що нагадують стилістику творів авторів того часу. Одне з облич має характерний, більш суголосний до бароко типаж із драматичним поворотом голови та розфокусованим поглядом – такий типаж часто застосовують до образів святих та алегоричних жіночих образів. Інша ж жінка у терновому вінці вірогідно пов’язана з образами стигматиків, у неї стримані емоції, глибоке світлотіньове моделювання, особлива міміка, що надає обличчю психологічної глибини. Ці зарисовки демонструють дослідницький підхід автора: у манері відтворення форм є спроби не просто копіювати, а зрозуміти логіку побудови образу, а штрихування варіюється залежно від образу. Попри відсутність розбірливих авторських підписів та чітких вказівок на джерело, роботи справляють враження ретельної вправи, виконаної з метою вивчення класичної традиції портретного рисунка. На звороті зображення – серія схематичних студій рук, ніг, також є зображення голови жінки у фас та голови кота у фас, за особливістю побудови, вірогідно, виконані з натури.