На лицьовій частині аркуша повторення відомого живописного твору, а саме портрета колекціонера Корнеліса ван дер Геста, створеного за оригіналом Антоніса ван Дейка. Цього разу зображення виконане не олівцем, а тушшю, що додає портретові більшої графічної виразності й глибини тону. Збережено основні композиційні параметри: тричвертний поворот голови, опрацювання обличчя, стриманий силует одягу. Модель зображено в спокійній позі, з легким нахилом голови та зосередженим поглядом, що дивиться на глядача. Автор копії точно передає психологічну глибину образу, закладену у бароковому оригіналі: гідність, внутрішній спокій, зосередженість, – ці риси посилені контрастом між світлими площинами обличчя й глибокими тінями туші. Особливо виразною є робота над образом, що свідчить про прагнення передати вікову правду та інтелектуальну вагу портретованого. Темний одяг та пишний комір лише схематично позначає об’єм, не відвертає увагу від обличчя – головного емоційного центру композиції. На звороті аркуша – фрагмент акварельної студії за мотивами античної скульптури. Зображено нижню частину чоловічої фігури у повен зріст – лише ноги, частково стегна та опора під лівою ногою, що відсилає до відомих скульптурних зразків типу Геракла Фарнезійського. Акварель виконана з увагою до анатомічної точності, передачі об’ємів м’язів і пластики пози. М’яке, але контрольоване нанесення кольору дозволяє зберегти скульптурну монументальність і водночас виразити тілесну реалістичність. Цей фрагмент продовжує студійний характер аркуша, вказуючи на системну працю художника зі зразками європейської традиції, де класична античність і фламандський портрет є рівнозначними джерелами для навчання.